Klachten & suggesties
We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent. Mocht je onverhoopt een slechte ervaring hebben gehad onze winkel, met een medewerker of in onze webshop, stuur dan a.u.b. een bericht hierover aan onze afdeling Klantenservice. Ben je niet tevreden zijn met onze oplossing? Stuur dan een e-mail naar support@klundertmusic.nl. Wij reageren binnen zeven dagen inhoudelijk op je klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling, bijv. via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bij Klundert Music staan we altijd open voor nieuwe ideeën en suggesties. Bijvoorbeeld voor nieuwe producten en/of merken. Heb jij daar ook zo je ideeën over? Laat het ons weten via een e-mail (info@klundertmusic.nl) of via ons contactformulier.