Neem contact met ons op

Klundert Music
Bedrijfsweg 13
5061 JX Oisterwijk
Wil jij ons bereiken binnen onze openingstijden? Dan kan dat natuurlijk ook telefonisch of via WhatsApp.

Heb je een algemene vragen of verkoop gerelateerde vragen? 

We kunnen je het beste helpen als je een e-mail stuurt naar info@klundertmusic.nl.

Heb je een vraag over een lopende bestelling of zending?

We kunnen je het beste helpen als je een e-mail stuurt naar onze klantenservice via support@klundertmusic.nl. Één van onze medewerkers neemt dan in de meeste gevallen binnen 24 uur contact met je op.

Overige bedrijfsgegevens

Klik hier voor onze overige bedrijfsgegevens.

Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA - het Google Privacybeleid en de Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

dvdv

Dennis van der Vleuten

Studio / Audio

jeroeng

Jeroen Gevers

Gitaar / Bas

thijs

Thijs Kortleve

Gitaar / Bas / Studio

tom

Tom van Oorschot

Toetsen / Drums

mex

Mex van Gestel

Drums

bjorn

Bjorn Couwenberg

Studio / Audio

dirk

Dirk Stolk

Marketing

carien

Carien van de Klundert

Financial Director

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze producten of service? Hier vind je veelgestelde vragen en de bijpassende antwoorden over ons bedrijf, assortiment en service.

Meer informatie over onze klachtenafhandeling vind je op de pagina Klachten & Suggesties.

Bekijk alle

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Op werkdagen voor 15.00 uur besteld is -normaal gesproken- de volgende werkdag in huis (met uitzonderingen van palletzendingen)! Leveren doen we dus zo snel mogelijk! Uiteraard kun je de bestelling ook zelf op komen halen, mits we het product op voorraad hebben natuurlijk. Bij internationale zendingen (dus ook naar België, moet je rekening houden met één of twee extra werkdagen.)

Palletzending

Is je bestelling te groot voor een standaard zending (bijvoorbeeld in het geval van een huiskamerpiano)? Dan verzenden we je order als een palletzending.

De pallet wordt vervolgens de eerstvolgende werkdag bij ons opgehaald door de transporteur en -normaal gesproken- de dag nadat hij bij ons is opgehaald bij jou geleverd. Hou dus goed de tracking informatie van je bestelling in de gaten! Een palletzending kan immers niet naar een pick-up point.

Vragen over hoe een palletzending precies werkt? Bel ons even, dan leggen we het graag nog even uit!

Snel leverbaar

Artikelen die voor 15.00 uur besteld worden, maar niet op voorraad zijn, proberen we dezelfde werkdag nog bij onze leverancier te bestellen. Daar mag je vanuit gaan, maar pin ons er niet op vast. We zijn afhankelijk van onze leveranciers.

Onbekende levertijd

We snappen dat je uitkijkt naar het nieuwste van het nieuwste. Vaak staan deze producten al in onze webshop voordat ze geleverd kunnen worden. Dan weet jij in elk geval al dat het eraan staat te komen. Wel kun je alvast een pre-order plaatsen voor de vastgestelde prijs. Lees je ‘onbekende levertijd’, dan is dit product tijdelijk niet leverbaar. Zodra het wel weer leverbaar en op voorraad is, passen we het bericht aan.

Wil je een product in de winkel ophalen? Bel ons even, dan houden wij je bestelling voor je vast.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met een aantal vervoerders waaronder DPD en UPS. Voor pakketten zwaarder dan 32 kilo en pallets zetten we DHL in. Ook zetten we onze eigen koeriers in. Je kunt je bestelling ook zelf afhalen in onze winkel. Alle bestellingen worden sowieso voorzien van een track en trace code. Deze vind je online bij je bestelling.

Bezorging op zaterdag

Onze vervoerders bezorgen niet op zaterdag. Heb je dit liever wel, bel dan even met onze klantenservice via +31 (0)13-5288660.

Niet thuis?

Verzendingen worden bij ‘niet thuis’ één keer extra aangeboden. Daarna kun je het pakket afhalen bij een verzamelpunt in de buurt. Onze vervoerder informeert je hierover.

Vertraging

Onze vervoerders doen er in uitzonderlijke gevallen iets langer over de verwerking van een bestelling. In plaats van 24 uur kan dit een dag of een aantal dagen langer duren. Ons streven is altijd om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Heb je jouw bestelling na drie werkdagen nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via +31 (0)13-5288660.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bestelling kun je online altijd annuleren, tenzij de producten al verzonden zijn. In dat geval gaat de retourprocedure in. Neem in elk geval zo snel mogelijk contact met ons op om de annulering door te geven! Zijn we gesloten, stuur dan een e-mail naar webshop@klundertmusic.nl met als onderwerp ‘bestelling annuleren’. Vergeet niet je volledige naam en het bestelnummer te vermelden. Als het pakket al verstuurd is, kun je het dus altijd weer retour sturen. We zorgen dan dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk op je bankrekening staat (vergeet niet je IBAN door te geven).

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor elk product dat je bij Klundert Music bestelt, geldt een zichttermijn van 14 dagen. Die termijn gaat in op de dag na ontvangst. Na het verstrijken van de 14 dagen is de koopovereenkomst een feit. We verwachten dat je tijdens die 14 dagen zo zorgvuldig mogelijk omgaat met het product en de verpakking. Pak het product voorzichtig uit en/of gebruik het product voor zover dat nodig is om zeker te weten dat je het wilt behouden.

Wanneer je je retour hebt aangemeld heb je nogmaals 14 dagen de tijd om ervoor te zorgen dat de retour bij ons komt.

 

Alle informatie met betrekking tot retourneren vind je hier.